دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی مدارس در تجربه زیسته دانش‌آموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]

  • آمادگی به اعتیاد رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • آموزش شناسایی مؤلفه‌های آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحب‌نظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]

  • آموزش ابتدایی شناسایی مولفه‌های رشد حرفه‌ای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]

  • آموزش حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 446-453]

  • آموزش سرزندگی تحصیلی مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]

  • آموزش سرمایه روانشناختی مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]

  • آموزش سرمایه های انسانی تدوین الگوی رقابت پذیری بانکهای ایران با تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 38-50]

  • آموزش صلح اثربخشی آموزش صلح بر سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 342-352]

  • آموزش عالی تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 217-229]

  • آموزش عالی شناسایی موانع و چالش‌های اجرای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]

  • آموزش‌وپرورش طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزش‌های فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزش‌وپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]

  • آموزش‌وپرورش طراحی الگوی اصطکاک سازمانی در آموزش‌وپرورش استان گلستان با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 266-276]

  • آموزش‌وپرورش شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزش‌وپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]

  • آموزش‌وپرورش شناسایی ابعاد و مولفه‌های الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]

  • آموزش و پرورش ارائه الگویی برای چالش‌های اقتصادی- اجتماعی خصوصی‌سازی آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]

  • آموزش و پرورش بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]

  • آموزه‌های اسلامی ارائه مدل فضیلت سازمانی بر اساس آموزه‌های اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 144-159]

  • آینده پژوهی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد آینده پژوهی فعالیت‌‌های پژوهشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]

ا

  • ابعاد تربیت حرکتی بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]

  • اثربخشی سازمانی کارکنان بررسی و ارزیابی کیفیت زندگی کاری بر اثربخشی سازمانی از طریق آموزش نقش تعدیلی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 454-465]

  • اجتماعی شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]

  • اجتناب تجربی رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک شناسایی موانع و چالش‌های اجرای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]

  • احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]

  • اخلاق حرفه‌ای تاثیر ارادت شغلی مدیران بر بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و اخلاق حرفه‌ای معلمان جهت ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 376-398]

  • اخلاق حرفه‌ای ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحول‌گرا با میانجی اخلاق حرفه‌ای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]

  • ادراک از برند مدل‌سازی رفتار اجتماعی خرید مصرف‌کننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیره‌ای شهروند [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 356-367]

  • ارائه الگو ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]

  • ارائه مدل تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران به‌منظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]

  • ارادت شغلی تاثیر ارادت شغلی مدیران بر بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و اخلاق حرفه‌ای معلمان جهت ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 376-398]

  • ارتقاء بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]

  • ارتقای انگیزه شناسایی ابعاد و مولفه‌های ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیم‌وتربیت [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 111-120]

  • ارزش­های توسعه­ای تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعه‌نیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]

  • ارزش‌های فرهنگی اخلاقی طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزش‌های فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزش‌وپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]

  • ارزشیابی توصیفی شناسایی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق ارزشیابی توصیفی در نظام آموزش ابتدایی ایران و مقایسه ارزشیابی توصیفی ایران با کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 241-253]

  • استان مازندران شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد آینده پژوهی فعالیت‌‌های پژوهشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]

  • استخدام تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]

  • استقرار ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]

  • اشتیاق به مدرسه رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]

  • اشتیاق تحصیلی مدل ‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجی‌گری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]

  • اشتیاق تحصیلی رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]

  • اصطکاک سازمانی طراحی الگوی اصطکاک سازمانی در آموزش‌وپرورش استان گلستان با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 266-276]

  • اضطراب ریاضی ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]

  • اعتبار یابی طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]

  • اعتباریابی ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]

  • اعضای هیأت علمی تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیط‌های دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]

  • الگو ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]

  • الگوی آموزشی- انگیزشی کلر مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]

  • الگوی آموزشی گانیه مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]

  • الگوی شایستگی ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]

  • انعطاف پذیری طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]

  • انگیزش پیشرفت تحصیلی رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]

  • انگیزش تحصیلی مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]

  • انگیزه مدیریت تصویر سازی بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]

ب

  • بسترها بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]

  • بهزیستی شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]

  • بی‌عدالتی آموزشی پدیدارشناسی تجارب بی‌عدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]

  • بی‌عدالتی پژوهشی پدیدارشناسی تجارب بی‌عدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]

  • بین‌المللی‌شدن تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 217-229]

پ

  • پاسخگویی طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]

  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی تجارب بی‌عدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]

  • پرخاشگر اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]

  • پردازش هیجانی نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]

  • پرسشنامه ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]

  • پریشانی‌های روانشناختی مدل‌یابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس پریشانی‌های روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراک‌شده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]

  • پیاده‌سازی موفق شناسایی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق ارزشیابی توصیفی در نظام آموزش ابتدایی ایران و مقایسه ارزشیابی توصیفی ایران با کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 241-253]

  • پیشرفت تحصیلی رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]

  • پیوند مدرسه و جامعه شناسایی ابعاد و مولفه‌های الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]

ت

  • تجاری‌سازی بررسی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 160-173]

  • تجاری‌سازی دانش سلامت بررسی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 160-173]

  • تجربه زیسته آسیب‌شناسی مدارس در تجربه زیسته دانش‌آموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]

  • تحلیل عاملی اکتشافی تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران به‌منظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]

  • تحلیل مضمون شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]

  • تحلیل مضمون ارائه مدل فضیلت سازمانی بر اساس آموزه‌های اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 144-159]

  • تدریس اثربخش اعتباریابی الگوی تدریس مبتنی بر هوش هیجانی در آموزش عالی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 217-228]

  • تدریس به شیوه تلفیقی تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران به‌منظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]

  • تدریس چند فرهنگی طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]

  • تعالی شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزش‌وپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]

  • تعامل استاد - دانشجو تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیط‌های دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]

  • تعلل ورزی بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت ‌های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]

  • تعلیم‌وتربیت شناسایی ابعاد و مولفه‌های ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیم‌وتربیت [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 111-120]

  • توانمندسازی بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]

  • توسعه عدالت اجتماعی شناسایی عوامل موثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی: یک پژوهش کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 299-308]

  • توسعه­نیافتگی تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعه‌نیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]

  • توسعه‌یافتگی تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعه‌نیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]

  • تیز هوش اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]

  • تیزهوش مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]

ج

  • جانشین پروری تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]

  • جذب نیروی انسانی طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]

  • جنسیت نقش تعدیل‌گری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

  • جو کلاس ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]

  • جو مدرسه مدل ‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجی‌گری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]

چ

  • چابک سازی نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در چابک سازی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 368-379]

  • چابکی سازمانی طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]

  • چالش های اجتماعی ارائه الگویی برای چالش‌های اقتصادی- اجتماعی خصوصی‌سازی آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]

  • چالش های اقتصادی ارائه الگویی برای چالش‌های اقتصادی- اجتماعی خصوصی‌سازی آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]

  • چالش های برنامه‌ریزی استراتژیک شناسایی موانع و چالش‌های اجرای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]

ح

  • حفظ استعداد تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]

  • حقوق شهروندی شناسایی مؤلفه‌های آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحب‌نظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]

  • حکمرانی شناسایی عوامل موثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی: یک پژوهش کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 299-308]

  • حل مسئله بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]

خ

  • خرید مصرف‌کننده مدل‌سازی رفتار اجتماعی خرید مصرف‌کننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیره‌ای شهروند [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 356-367]

  • خصوصی سازی ارائه الگویی برای چالش‌های اقتصادی- اجتماعی خصوصی‌سازی آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]

  • خلاقیت رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]

  • خودتنظیمی مدل ‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجی‌گری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]

  • خودتنظیمی بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت ‌های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]

  • خودتنظیمی ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]

  • خودشیفتگی بیمارگونه نقش تعدیل‌گری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

  • خودشیفتگی سالم نقش تعدیل‌گری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

  • خودکارآمدی مدل یابی معادلات ساختاری سبک‌های هویت‌یابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • خودکارآمدی بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش تعدیل‌گری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

  • خود نظارتی بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]

د

  • دانش‌آموزان مدل یابی معادلات ساختاری سبک‌های هویت‌یابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • دانش‌آموزان الگوی عوامل موثر بر رشد اخلاقی و تعیین وضعیت آنها در دانش ‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 88-100]

  • دانش‌آموزان مدل ‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجی‌گری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]

  • دانش‌آموزان مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]

  • دانش آموزان ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]

  • دانش آموزان مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش صلح بر سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 342-352]

  • دانش آموزان مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]

  • دانش آموزان دختر مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]

  • دانش آموزان دو زبانه نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]

  • دانش اموزشی ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]

  • دانشجو تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیط‌های دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]

  • دانشجو معلمان بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت ‌های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]

  • دانشجویان رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • دانشجویان آسیب‌شناسی مدارس در تجربه زیسته دانش‌آموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]

  • دانشگاه تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیط‌های دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]

  • دانشگاه پدیدارشناسی تجارب بی‌عدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]

  • دانشگاه آزاد طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]

  • دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]

  • دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد آینده پژوهی فعالیت‌‌های پژوهشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]

  • دانشگاه علوم پزشکی ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 76-88]

  • دانشگاه فرهنگیان نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در چابک سازی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 368-379]

  • دبیران تربیت‌بدنی تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزش‌وپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]

  • دختران نوجوان مدل‌یابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس پریشانی‌های روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراک‌شده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]

  • درگیری تحصیلی مدل یابی روابط ساختاری کنش های اجرایی با درگیری تحصیلی بامیانجی گری عدم تحمل بلاتکلیفی در دانش آموزان دخترمتوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 299-309]

  • درگیری تحصیلی مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]

  • دوره ابتدایی واکاوی شاخصه‌های نوع‌دوستی در برنامه‌درسی هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی:‌ یک تحلیل کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 89-99]

ر

  • راهبردها بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]

  • راهبرد یاددهی- یادگیری بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]

  • رشد اخلاقی الگوی عوامل موثر بر رشد اخلاقی و تعیین وضعیت آنها در دانش ‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 88-100]

  • رشد حرفه‌ای شناسایی مولفه‌های رشد حرفه‌ای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]

  • رفاه عمومی شناسایی عوامل موثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی: یک پژوهش کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 299-308]

  • رفتار آوا بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]

  • رفتار اجتماعی مدل‌سازی رفتار اجتماعی خرید مصرف‌کننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیره‌ای شهروند [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 356-367]

  • رفتار شهروندی آموزشی شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]

  • رفتار شهروندی سازمانی ارائه مدل رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس دولتی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 190-202]

  • رفتارشهروندی سازمانی شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]

  • رقابت‌پذیری تدوین الگوی رقابت پذیری بانکهای ایران با تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 38-50]

  • رهبری اخلاقی اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجی‌گری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]

  • رهبری تحول آفرین رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]

  • رهبری عدالت‌محور طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]

  • رهبری فرهنگی ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]

  • رهبری ناب بررسی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای انطباق مدیریت ناب با نظام آموزش عالی کشور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 431-446]

  • رویکرد آمیخته تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 217-229]

  • رویکرد قابلیت پدیدارشناسی تجارب بی‌عدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]

س

  • سازمان آموزش و پرورش ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]

  • سازمان یادگیرنده ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]

  • سبک رهبری تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزش‌وپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]

  • سبک رهبری تحول‌گرا ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحول‌گرا با میانجی اخلاق حرفه‌ای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]

  • سبک فرزندپروری ادراک‌شده مدل‌یابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس پریشانی‌های روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراک‌شده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]

  • سبک‌های مدیریت بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]

  • سبک‌های هویت مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]

  • سبک‌های هویت‌یابی مدل یابی معادلات ساختاری سبک‌های هویت‌یابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • سرعت طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]

  • سرمایه‌های روانشناختی اثربخشی آموزش صلح بر سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 342-352]

  • سلامت روان مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]

  • سلامت سازمانی اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجی‌گری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]

  • سنجش ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]

  • سند تحول بنیادین بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]

  • سیستم مدیریت دانش ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]

ش

  • شایستگی اعتقادی ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]

  • شایستگی حرفه‌ای ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی مدل‌یابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس پریشانی‌های روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراک‌شده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]

  • شناخت هیجان اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]

  • شهروند محور شناسایی عوامل موثر بر مشارکت عمومی شهروندان در فرآیند خط مشی گذاری عمومی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 439-456]

ص

  • صاحب نظران شناسایی مؤلفه‌های آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحب‌نظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]

ع

  • عدالت سازمانی شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]

  • عدالت سازمانی اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجی‌گری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]

  • عدالت سازمانی طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزش‌های فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزش‌وپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]

  • عدالت سازمانی طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]

  • عدم تحمل بلاتکلیفی مدل یابی روابط ساختاری کنش های اجرایی با درگیری تحصیلی بامیانجی گری عدم تحمل بلاتکلیفی در دانش آموزان دخترمتوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 299-309]

  • عملکرد آموزشی و پرورشی تاثیر ارادت شغلی مدیران بر بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و اخلاق حرفه‌ای معلمان جهت ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 376-398]

  • عملکرد تحصیلی نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]

  • عملکرد تحصیلی مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]

  • عوامل اقتصادی بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]

  • عوامل اقتضایی تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزش‌وپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]

  • عوامل ساختاری شناسایی ابعاد و مولفه‌های الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]

  • عوامل سیاسی بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]

  • عوامل فرهنگی بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]

  • عوامل محتوایی شناسایی ابعاد و مولفه‌های الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]

  • عوامل محیطی بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزش‌وپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]

ف

  • فرآیند خط مشی گذاری شناسایی عوامل موثر بر مشارکت عمومی شهروندان در فرآیند خط مشی گذاری عمومی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 439-456]

  • فرهنگ سازمانی ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 76-88]

  • فرهنگ سازمانی مطالعه قوم نگارانه فرهنگ‌ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]

  • فرهنگ مدرسه مطالعه قوم نگارانه فرهنگ‌ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]

  • فرهنگ نوآورانه سازمانی ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحول‌گرا با میانجی اخلاق حرفه‌ای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]

  • فضیلت سازمانی ارائه مدل فضیلت سازمانی بر اساس آموزه‌های اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 144-159]

  • فعالیت های پژوهشی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد آینده پژوهی فعالیت‌‌های پژوهشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]

ق

  • قوم‌نگاری مطالعه قوم نگارانه فرهنگ‌ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]

ک

  • کارکنان طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزش‌های فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزش‌وپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]

  • کارکنان مرکزی شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]

  • کنش‌های اجرایی مدل یابی روابط ساختاری کنش های اجرایی با درگیری تحصیلی بامیانجی گری عدم تحمل بلاتکلیفی در دانش آموزان دخترمتوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 299-309]

  • کودکان شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]

  • کیفیت زندگی مدل ‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجی‌گری خودتنظیمی در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]

  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 446-453]

  • کیفیت زندگی کاری ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحول‌گرا با میانجی اخلاق حرفه‌ای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]

  • کیفیت زندگی کاری بررسی و ارزیابی کیفیت زندگی کاری بر اثربخشی سازمانی از طریق آموزش نقش تعدیلی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 454-465]

  • کیفیت یادگیری تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران به‌منظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]

گ

  • گشتالت درمانی مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]

م

  • متوسطه دوم شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 310-318]

  • محیطی شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]

  • مدارس آسیب‌شناسی مدارس در تجربه زیسته دانش‌آموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]

  • مدارس ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]

  • مدارس ابتدایی طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]

  • مدارس ابتدایی مطالعه قوم نگارانه فرهنگ‌ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]

  • مدارس اثربخش ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]

  • مدارس دولتی ارائه مدل رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس دولتی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 190-202]

  • مدرسان طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]

  • مدرسه تحلیل رابطه مهارت‌های ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]

  • مدرسه تراز بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]

  • مدرسه توانمندساز بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]

  • مدیران طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]

  • مدیران اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجی‌گری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]

  • مدیران شناسایی مولفه‌های رشد حرفه‌ای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]

  • مدیران تحلیل رابطه مهارت‌های ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]

  • مدیران ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]

  • مدیران آموزشی بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]

  • مدیران دانشگاه ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]

  • مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]

  • مدیران ورزشی تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزش‌وپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]

  • مدیریت طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]

  • مدیریت استعداد شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]

  • مدیریت استعداد شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 310-318]

  • مدیریت استعداد تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]

  • مدیریت دانش بررسی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای انطباق مدیریت ناب با نظام آموزش عالی کشور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 431-446]

  • مدیریت راهبردی منابع انسانی نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در چابک سازی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 368-379]

  • مدیریت کلاس درس تحلیل رابطه مهارت‌های ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]

  • مدیریت کلاس درس اعتباریابی الگوی تدریس مبتنی بر هوش هیجانی در آموزش عالی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 217-228]

  • مدیریت ناب بررسی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای انطباق مدیریت ناب با نظام آموزش عالی کشور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 431-446]

  • مربی‌گری ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربی‌گری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]

  • مردم سالاری شناسایی عوامل موثر بر مشارکت عمومی شهروندان در فرآیند خط مشی گذاری عمومی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 439-456]

  • مسئولیت اجتماعی کارفرما طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]

  • مسئولیت‌پذیری اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 446-453]

  • مشاوره گروهی مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]

  • مشهد طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزش‌های فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزش‌وپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]

  • معلم بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]

  • معلمان ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]

  • معلمان شناسایی ابعاد و مولفه‌های ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیم‌وتربیت [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 111-120]

  • معلمان شناسایی مولفه‌های رشد حرفه‌ای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]

  • معلمان شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 310-318]

  • معلمان شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزش‌وپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]

  • معلمان تحلیل رابطه مهارت‌های ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]

  • معلمان ارائه مدل رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس دولتی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 190-202]

  • معلمان تربیت بدنی بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]

  • مقطع ابتدایی شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزش‌وپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]

  • منابع انسانی شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزش‌وپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]

  • منابع انسانی ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 76-88]

  • مهارت‌های‌ارتباطی تحلیل رابطه مهارت‌های ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]

  • مهارتهای یادگیری بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت ‌های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]

  • موانع اجتماعی- فرهنگی توسعه تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعه‌نیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]

  • موانع برنامه‌ریزی استراتژیک شناسایی موانع و چالش‌های اجرای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]

ن

  • نظام آموزش ابتدایی شناسایی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق ارزشیابی توصیفی در نظام آموزش ابتدایی ایران و مقایسه ارزشیابی توصیفی ایران با کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 241-253]

  • نظام آموزش‌وپرورش تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزش‌وپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیت‌بدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]

  • نظام آموزشی شناسایی مؤلفه‌های آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحب‌نظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]

  • نظام بانکی تدوین الگوی رقابت پذیری بانکهای ایران با تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 38-50]

  • نظریه پردازی داده بنیاد بررسی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 160-173]

  • نظریه داده‌بنیاد طراحی الگوی اصطکاک سازمانی در آموزش‌وپرورش استان گلستان با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 266-276]

  • نظریه داده‌بنیاد شناسایی ابعاد و مولفه‌های الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]

  • نظریه ذهن نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]

  • نگرش به بزهکاری مدل یابی معادلات ساختاری سبک‌های هویت‌یابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • نمایش‌ خلاق اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]

  • نوآوری سازمان شناسایی موانع و چالش‌های اجرای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]

  • نوع‌دوستی الگوی عوامل موثر بر رشد اخلاقی و تعیین وضعیت آنها در دانش ‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 88-100]

  • نوع دوستی واکاوی شاخصه‌های نوع‌دوستی در برنامه‌درسی هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی:‌ یک تحلیل کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 89-99]

  • نیاز اقتصادی شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]

و

  • واقعیت درمانی مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]

  • ورود متقاضی طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]

  • ویژگیهای فردی شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]

ه

  • هدیه های آسمان واکاوی شاخصه‌های نوع‌دوستی در برنامه‌درسی هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی:‌ یک تحلیل کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 89-99]

  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • هوش هیجانی اعتباریابی الگوی تدریس مبتنی بر هوش هیجانی در آموزش عالی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 217-228]

  • هوش هیجانی بررسی و ارزیابی کیفیت زندگی کاری بر اثربخشی سازمانی از طریق آموزش نقش تعدیلی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 454-465]

ی

  • یادگیری خودراهبر بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]

  • یادگیری سازمانی رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]

  • یتیم خانه شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]