آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی مدارس در تجربه زیسته دانشآموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
-
آمادگی به اعتیاد
رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
آموزش
شناسایی مؤلفههای آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحبنظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]
-
آموزش ابتدایی
شناسایی مولفههای رشد حرفهای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]
-
آموزش حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و مسئولیتپذیری دانش آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 446-453]
-
آموزش سرزندگی تحصیلی
مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]
-
آموزش سرمایه روانشناختی
مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]
-
آموزش سرمایه های انسانی
تدوین الگوی رقابت پذیری بانکهای ایران با تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 38-50]
-
آموزش صلح
اثربخشی آموزش صلح بر سرمایههای روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 342-352]
-
آموزش عالی
تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 217-229]
-
آموزش عالی
شناسایی موانع و چالشهای اجرای برنامهریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]
-
آموزشوپرورش
طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزشهای فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزشوپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]
-
آموزشوپرورش
طراحی الگوی اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان با رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 266-276]
-
آموزشوپرورش
شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزشوپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]
-
آموزشوپرورش
شناسایی ابعاد و مولفههای الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]
-
آموزش و پرورش
ارائه الگویی برای چالشهای اقتصادی- اجتماعی خصوصیسازی آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]
-
آموزش و پرورش
بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]
-
آموزههای اسلامی
ارائه مدل فضیلت سازمانی بر اساس آموزههای اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 144-159]
-
آینده پژوهی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد آینده پژوهی فعالیتهای پژوهشی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]
ا
-
ابعاد تربیت حرکتی
بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]
-
اثربخشی سازمانی کارکنان
بررسی و ارزیابی کیفیت زندگی کاری بر اثربخشی سازمانی از طریق آموزش نقش تعدیلی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 454-465]
-
اجتماعی
شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]
-
اجتناب تجربی
رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
اجرای برنامهریزی استراتژیک
شناسایی موانع و چالشهای اجرای برنامهریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]
-
احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه
رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]
-
اخلاق حرفهای
تاثیر ارادت شغلی مدیران بر بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و اخلاق حرفهای معلمان جهت ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 376-398]
-
اخلاق حرفهای
ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحولگرا با میانجی اخلاق حرفهای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]
-
ادراک از برند
مدلسازی رفتار اجتماعی خرید مصرفکننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیرهای شهروند [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 356-367]
-
ارائه الگو
ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]
-
ارائه مدل
تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران بهمنظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]
-
ارادت شغلی
تاثیر ارادت شغلی مدیران بر بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و اخلاق حرفهای معلمان جهت ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 376-398]
-
ارتقاء
بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]
-
ارتقای انگیزه
شناسایی ابعاد و مولفههای ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیموتربیت [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 111-120]
-
ارزشهای توسعهای
تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعهنیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]
-
ارزشهای فرهنگی اخلاقی
طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزشهای فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزشوپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]
-
ارزشیابی توصیفی
شناسایی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق ارزشیابی توصیفی در نظام آموزش ابتدایی ایران و مقایسه ارزشیابی توصیفی ایران با کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 241-253]
-
استان مازندران
شناسایی و رتبهبندی ابعاد آینده پژوهی فعالیتهای پژوهشی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]
-
استخدام
تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]
-
استقرار
ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]
-
اشتیاق به مدرسه
رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]
-
اشتیاق تحصیلی
مدل یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجیگری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
-
اشتیاق تحصیلی
رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]
-
اصطکاک سازمانی
طراحی الگوی اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان با رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 266-276]
-
اضطراب ریاضی
ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]
-
اعتبار یابی
طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]
-
اعتباریابی
ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]
-
اعضای هیأت علمی
تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیطهای دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]
-
الگو
ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]
-
الگوی آموزشی- انگیزشی کلر
مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]
-
الگوی آموزشی گانیه
مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]
-
الگوی شایستگی
ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]
-
انعطاف پذیری
طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]
-
انگیزه مدیریت تصویر سازی
بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]
ب
-
بسترها
بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]
-
بهزیستی
شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]
-
بیعدالتی آموزشی
پدیدارشناسی تجارب بیعدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]
-
بیعدالتی پژوهشی
پدیدارشناسی تجارب بیعدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]
-
بینالمللیشدن
تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 217-229]
پ
-
پاسخگویی
طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی تجارب بیعدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]
-
پرخاشگر
اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]
-
پردازش هیجانی
نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]
-
پرسشنامه
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]
-
پریشانیهای روانشناختی
مدلیابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس پریشانیهای روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراکشده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]
-
پیادهسازی موفق
شناسایی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق ارزشیابی توصیفی در نظام آموزش ابتدایی ایران و مقایسه ارزشیابی توصیفی ایران با کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 241-253]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه اشتیاق تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با پیشرفت تحصیلی با واسطه انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 178-189]
-
پیوند مدرسه و جامعه
شناسایی ابعاد و مولفههای الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]
ت
-
تجاریسازی
بررسی عوامل مؤثر بر تجاریسازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 160-173]
-
تجاریسازی دانش سلامت
بررسی عوامل مؤثر بر تجاریسازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 160-173]
-
تجربه زیسته
آسیبشناسی مدارس در تجربه زیسته دانشآموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران بهمنظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]
-
تحلیل مضمون
شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]
-
تحلیل مضمون
ارائه مدل فضیلت سازمانی بر اساس آموزههای اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 144-159]
-
تدریس اثربخش
اعتباریابی الگوی تدریس مبتنی بر هوش هیجانی در آموزش عالی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 217-228]
-
تدریس به شیوه تلفیقی
تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران بهمنظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]
-
تدریس چند فرهنگی
طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]
-
تعالی
شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزشوپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]
-
تعامل استاد - دانشجو
تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیطهای دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]
-
تعلل ورزی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
-
تعلیموتربیت
شناسایی ابعاد و مولفههای ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیموتربیت [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 111-120]
-
توانمندسازی
بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]
-
توسعه عدالت اجتماعی
شناسایی عوامل موثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی: یک پژوهش کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 299-308]
-
توسعهنیافتگی
تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعهنیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]
-
توسعهیافتگی
تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعهنیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]
-
تیز هوش
اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]
-
تیزهوش
مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]
ج
-
جانشین پروری
تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]
-
جذب نیروی انسانی
طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]
-
جنسیت
نقش تعدیلگری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
-
جو کلاس
ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]
-
جو مدرسه
مدل یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجیگری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
چ
-
چابک سازی
نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در چابک سازی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 368-379]
-
چابکی سازمانی
طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]
-
چالش های اجتماعی
ارائه الگویی برای چالشهای اقتصادی- اجتماعی خصوصیسازی آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]
-
چالش های اقتصادی
ارائه الگویی برای چالشهای اقتصادی- اجتماعی خصوصیسازی آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]
-
چالش های برنامهریزی استراتژیک
شناسایی موانع و چالشهای اجرای برنامهریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]
ح
-
حفظ استعداد
تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]
-
حقوق شهروندی
شناسایی مؤلفههای آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحبنظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]
-
حکمرانی
شناسایی عوامل موثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی: یک پژوهش کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 299-308]
-
حل مسئله
بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]
خ
-
خرید مصرفکننده
مدلسازی رفتار اجتماعی خرید مصرفکننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیرهای شهروند [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 356-367]
-
خصوصی سازی
ارائه الگویی برای چالشهای اقتصادی- اجتماعی خصوصیسازی آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 165-177]
-
خلاقیت
رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
-
خودتنظیمی
مدل یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجیگری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
-
خودتنظیمی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
-
خودتنظیمی
ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]
-
خودشیفتگی بیمارگونه
نقش تعدیلگری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
-
خودشیفتگی سالم
نقش تعدیلگری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
-
خودکارآمدی
مدل یابی معادلات ساختاری سبکهای هویتیابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
خودکارآمدی
بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش تعدیلگری جنسیت در پیوند میان خودشیفتگی سالم و خودشیفتگی بیمارگونه با خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
-
خود نظارتی
بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]
د
-
دانشآموزان
مدل یابی معادلات ساختاری سبکهای هویتیابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
دانشآموزان
الگوی عوامل موثر بر رشد اخلاقی و تعیین وضعیت آنها در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 88-100]
-
دانشآموزان
مدل یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجیگری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
-
دانشآموزان
مقایسه تاثیر الگوی آموزشی گانیه و الگوی آموزشی- انگیزشی کلر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 143-153]
-
دانش آموزان
ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]
-
دانش آموزان
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش صلح بر سرمایههای روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 342-352]
-
دانش آموزان
مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]
-
دانش آموزان دختر
مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]
-
دانش آموزان دو زبانه
نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]
-
دانش اموزشی
ارائه مدل روابط بین ادراک جو کلاس، خودتنظیمی، دانش اموزشی و اضطراب ریاضی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 320-333]
-
دانشجو
تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیطهای دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]
-
دانشجو معلمان
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
-
دانشجویان
رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
دانشجویان
آسیبشناسی مدارس در تجربه زیسته دانشآموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
-
دانشگاه
تجربه زیسته اعضای هیأت علمی از تعامل استاد - دانشجو در محیطهای دانشگاهی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 193-206]
-
دانشگاه
پدیدارشناسی تجارب بیعدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]
-
دانشگاه آزاد
طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد آینده پژوهی فعالیتهای پژوهشی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]
-
دانشگاه علوم پزشکی
ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 76-88]
-
دانشگاه فرهنگیان
نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در چابک سازی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 368-379]
-
دبیران تربیتبدنی
تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزشوپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیتبدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]
-
دختران نوجوان
مدلیابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس پریشانیهای روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراکشده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]
-
درگیری تحصیلی
مدل یابی روابط ساختاری کنش های اجرایی با درگیری تحصیلی بامیانجی گری عدم تحمل بلاتکلیفی در دانش آموزان دخترمتوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 299-309]
-
درگیری تحصیلی
مقایسه اثر بخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و سرمایه روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 399-412]
-
دوره ابتدایی
واکاوی شاخصههای نوعدوستی در برنامهدرسی هدیههای آسمان دوره ابتدایی: یک تحلیل کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 89-99]
ر
-
راهبردها
بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]
-
راهبرد یاددهی- یادگیری
بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]
-
رشد اخلاقی
الگوی عوامل موثر بر رشد اخلاقی و تعیین وضعیت آنها در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 88-100]
-
رشد حرفهای
شناسایی مولفههای رشد حرفهای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]
-
رفاه عمومی
شناسایی عوامل موثر بر حکمرانی رفاه عمومی با رویکرد توسعه عدالت اجتماعی: یک پژوهش کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 299-308]
-
رفتار آوا
بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]
-
رفتار اجتماعی
مدلسازی رفتار اجتماعی خرید مصرفکننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیرهای شهروند [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 356-367]
-
رفتار شهروندی آموزشی
شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]
-
رفتار شهروندی سازمانی
ارائه مدل رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس دولتی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 190-202]
-
رفتارشهروندی سازمانی
شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]
-
رقابتپذیری
تدوین الگوی رقابت پذیری بانکهای ایران با تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 38-50]
-
رهبری اخلاقی
اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]
-
رهبری تحول آفرین
رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
-
رهبری عدالتمحور
طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]
-
رهبری فرهنگی
ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]
-
رهبری ناب
بررسی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای انطباق مدیریت ناب با نظام آموزش عالی کشور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 431-446]
-
رویکرد آمیخته
تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 217-229]
-
رویکرد قابلیت
پدیدارشناسی تجارب بیعدالتی آموزشی و پژوهشی دانشجویان مبتنی بر رویکرد قابلیت (مطالعه موردی: یک دانشگاه جامع دولتی در تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 39-51]
س
-
سازمان آموزش و پرورش
ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]
-
سازمان یادگیرنده
ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]
-
سبک رهبری
تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزشوپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیتبدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]
-
سبک رهبری تحولگرا
ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحولگرا با میانجی اخلاق حرفهای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]
-
سبک فرزندپروری ادراکشده
مدلیابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس پریشانیهای روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراکشده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]
-
سبکهای مدیریت
بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]
-
سبکهای هویت
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]
-
سبکهای هویتیابی
مدل یابی معادلات ساختاری سبکهای هویتیابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
سرعت
طراحی و تبیین مدل چابکی سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 353-365]
-
سرمایههای روانشناختی
اثربخشی آموزش صلح بر سرمایههای روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 342-352]
-
سلامت روان
مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]
-
سلامت سازمانی
اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]
-
سنجش
ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]
-
سند تحول بنیادین
بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]
-
سیستم مدیریت دانش
ارائه الگوی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 130-142]
ش
-
شایستگی اعتقادی
ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]
-
شایستگی حرفهای
ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
مدلیابی معادلات ساختاری اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس پریشانیهای روانشناختی با نقش میانجی سبک فرزندپروری ادراکشده در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 309-319]
-
شناخت هیجان
اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]
-
شهروند محور
شناسایی عوامل موثر بر مشارکت عمومی شهروندان در فرآیند خط مشی گذاری عمومی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 439-456]
ص
-
صاحب نظران
شناسایی مؤلفههای آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحبنظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]
ط
-
طراحی الگو
طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]
ع
-
عدالت سازمانی
شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]
-
عدالت سازمانی
اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]
-
عدالت سازمانی
طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزشهای فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزشوپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]
-
عدالت سازمانی
طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
مدل یابی روابط ساختاری کنش های اجرایی با درگیری تحصیلی بامیانجی گری عدم تحمل بلاتکلیفی در دانش آموزان دخترمتوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 299-309]
-
عملکرد آموزشی و پرورشی
تاثیر ارادت شغلی مدیران بر بهبود عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و اخلاق حرفهای معلمان جهت ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 376-398]
-
عملکرد تحصیلی
نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسه عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 154-164]
-
عوامل اقتصادی
بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]
-
عوامل اقتضایی
تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزشوپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیتبدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]
-
عوامل ساختاری
شناسایی ابعاد و مولفههای الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]
-
عوامل سیاسی
بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]
-
عوامل فرهنگی
بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]
-
عوامل محتوایی
شناسایی ابعاد و مولفههای الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]
-
عوامل محیطی
بررسی عوامل محیطی مرتبط با اقتصاد آموزشوپرورش [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 277-288]
ف
-
فرآیند خط مشی گذاری
شناسایی عوامل موثر بر مشارکت عمومی شهروندان در فرآیند خط مشی گذاری عمومی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 439-456]
-
فرهنگ سازمانی
ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 76-88]
-
فرهنگ سازمانی
مطالعه قوم نگارانه فرهنگ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]
-
فرهنگ مدرسه
مطالعه قوم نگارانه فرهنگ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]
-
فرهنگ نوآورانه سازمانی
ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحولگرا با میانجی اخلاق حرفهای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]
-
فضیلت سازمانی
ارائه مدل فضیلت سازمانی بر اساس آموزههای اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 144-159]
-
فعالیت های پژوهشی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد آینده پژوهی فعالیتهای پژوهشی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 255-265]
ق
-
قومنگاری
مطالعه قوم نگارانه فرهنگ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]
ک
-
کارکنان
طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزشهای فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزشوپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]
-
کارکنان مرکزی
شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]
-
کنشهای اجرایی
مدل یابی روابط ساختاری کنش های اجرایی با درگیری تحصیلی بامیانجی گری عدم تحمل بلاتکلیفی در دانش آموزان دخترمتوسطه اول [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 299-309]
-
کودکان
شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]
-
کیفیت زندگی
مدل یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس جو مدرسه و کیفیت زندگی با میانجیگری خودتنظیمی در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و مسئولیتپذیری دانش آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 446-453]
-
کیفیت زندگی کاری
ارائه مدل فرهنگ نوآورانه سازمانی بر اساس سبک رهبری تحولگرا با میانجی اخلاق حرفهای و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 345-355]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی و ارزیابی کیفیت زندگی کاری بر اثربخشی سازمانی از طریق آموزش نقش تعدیلی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 454-465]
-
کیفیت یادگیری
تبیین تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری دانشجویان در استان مازندران بهمنظور ارائه مدل [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 241-254]
گ
-
گشتالت درمانی
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]
م
-
متوسطه دوم
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 310-318]
-
محیطی
شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]
-
مدارس
آسیبشناسی مدارس در تجربه زیسته دانشآموزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 13-26]
-
مدارس
ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]
-
مدارس ابتدایی
طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]
-
مدارس ابتدایی
مطالعه قوم نگارانه فرهنگ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 116-129]
-
مدارس اثربخش
ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]
-
مدارس دولتی
ارائه مدل رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس دولتی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 190-202]
-
مدرسان
طراحی الگوی تدریس چند فرهنگی برای مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 73-87]
-
مدرسه
تحلیل رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]
-
مدرسه تراز
بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]
-
مدرسه توانمندساز
بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]
-
مدیران
طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]
-
مدیران
اثر رهبری اخلاقی مدیران بر سلامت سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی در مدارس شهرستان قروه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 133-143]
-
مدیران
شناسایی مولفههای رشد حرفهای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]
-
مدیران
تحلیل رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]
-
مدیران
ارائه و اعتباریابی ابزار سنجش رهبری فرهنگی در مدیران مدارس استان قم [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 63-75]
-
مدیران آموزشی
بسترها و راهبردهای توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیران آموزشی زن [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 277-286]
-
مدیران دانشگاه
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]
-
مدیران دانشگاه آزاد اسلامی
ارائه الگوی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 319-331]
-
مدیران ورزشی
تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزشوپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیتبدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]
-
مدیریت
طراحی مدل رهبری عدالت محور در مدیریت مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکردی مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 51-62]
-
مدیریت استعداد
شناسایی مولفه های راهبردی- بومی موثر بر مدیریت استعداد کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 287-298]
-
مدیریت استعداد
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 310-318]
-
مدیریت استعداد
تاثیر اقدامات مدیریت استعداد بر جانشین پروری معلمان با توجه به نقش میانجی حفظ استعداد در میان معلمان مدارس علوی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 431-438]
-
مدیریت دانش
بررسی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای انطباق مدیریت ناب با نظام آموزش عالی کشور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 431-446]
-
مدیریت راهبردی منابع انسانی
نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در چابک سازی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 368-379]
-
مدیریت کلاس درس
تحلیل رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]
-
مدیریت کلاس درس
اعتباریابی الگوی تدریس مبتنی بر هوش هیجانی در آموزش عالی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 217-228]
-
مدیریت ناب
بررسی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای انطباق مدیریت ناب با نظام آموزش عالی کشور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 431-446]
-
مربیگری
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 52-62]
-
مردم سالاری
شناسایی عوامل موثر بر مشارکت عمومی شهروندان در فرآیند خط مشی گذاری عمومی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 439-456]
-
مسئولیت اجتماعی کارفرما
طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]
-
مسئولیتپذیری
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و مسئولیتپذیری دانش آموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 446-453]
-
مشاوره گروهی
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]
-
مشهد
طراحی مدل افزایش عدالت سازمانی با رویکرد ارزشهای فرهنگی اخلاقی در کارکنان آموزشوپرورش مشهد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 174-184]
-
معلم
بررسی اثر بخشی سبک های مدیریت معلمان بر ابعاد تربیت حرکتی دانش آموزان: نقش مداخله-ای راهبرد یاددهی- یادگیری حل مسئله در مهارت بسکتبال [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 230-240]
-
معلمان
ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-240]
-
معلمان
شناسایی ابعاد و مولفههای ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیموتربیت [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 111-120]
-
معلمان
شناسایی مولفههای رشد حرفهای معلمان و مدیران آموزش ابتدایی با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 254-265]
-
معلمان
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه دوم [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 310-318]
-
معلمان
شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزشوپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]
-
معلمان
تحلیل رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]
-
معلمان
ارائه مدل رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس دولتی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 190-202]
-
معلمان تربیت بدنی
بررسی نقش تعدیلی خودکارآمدی و خود نظارتی در ارتباط بین انگیزه مدیریت تصویر سازی و رفتار آوا معلمان تربیت بدنی استان گلستان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 185-192]
-
مقطع ابتدایی
شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزشوپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]
-
منابع انسانی
شناسایی عوامل موثر بر تعالی منابع انسانی در آموزشوپرورش (معلمان مقطع ابتدایی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 332-341]
-
منابع انسانی
ارائه مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 76-88]
-
مهارتهایارتباطی
تحلیل رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و میزان اثربخشی مدیریت کلاس درس معلمان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 27-38]
-
مهارتهای یادگیری
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت های یادگیری خودتنظیمی بر کاهش تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
-
موانع اجتماعی- فرهنگی توسعه
تأثیر بسترهای اجتماعی-فرهنگی بر توسعهنیافتگی جامعه هدف کمیته امداد در شرق استان هرمزگان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 413-430]
-
موانع برنامهریزی استراتژیک
شناسایی موانع و چالشهای اجرای برنامهریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]
ن
-
نظام آموزش ابتدایی
شناسایی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق ارزشیابی توصیفی در نظام آموزش ابتدایی ایران و مقایسه ارزشیابی توصیفی ایران با کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 241-253]
-
نظام آموزشوپرورش
تعیین سبک رهبری مدیران ورزشی در نظام آموزشوپرورش مبتنی بر عوامل اقتضایی دبیران تربیتبدنی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 380-394]
-
نظام آموزشی
شناسایی مؤلفههای آموزش حقوق شهروندی در نظام آموزشی کشور از نظر صاحبنظران: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 203-216]
-
نظام بانکی
تدوین الگوی رقابت پذیری بانکهای ایران با تاکید بر آموزش سرمایه های انسانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 38-50]
-
نظریه پردازی داده بنیاد
بررسی عوامل مؤثر بر تجاریسازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 160-173]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی الگوی اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان با رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 266-276]
-
نظریه دادهبنیاد
شناسایی ابعاد و مولفههای الگوی پیوند مدرسه و جامعه بر اساس نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 395-405]
-
نظریه ذهن
نقش واسطه ای پردازش هیجانی در رابطه بین نظریه ذهن با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوزبانه [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 266-276]
-
نگرش به بزهکاری
مدل یابی معادلات ساختاری سبکهای هویتیابی و خودکارآمدی با نگرش به بزهکاری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
نمایش خلاق
اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 366-375]
-
نوآوری سازمان
شناسایی موانع و چالشهای اجرای برنامهریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی و اثر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 100-115]
-
نوعدوستی
الگوی عوامل موثر بر رشد اخلاقی و تعیین وضعیت آنها در دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 88-100]
-
نوع دوستی
واکاوی شاخصههای نوعدوستی در برنامهدرسی هدیههای آسمان دوره ابتدایی: یک تحلیل کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 89-99]
-
نیاز اقتصادی
شناسایی و دسته بندی موانع و چالش های رفتار شهروندی آموزشی (مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه اول استان های شمالی کشور) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 26-37]
و
-
واقعیت درمانی
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد گشتالت درمانی و واقعیت درمانی بر سبک های هویت دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-132]
-
ورود متقاضی
طراحی مدل مسئولیت اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 406-430]
-
ویژگیهای فردی
شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]
ه
-
هدیه های آسمان
واکاوی شاخصههای نوعدوستی در برنامهدرسی هدیههای آسمان دوره ابتدایی: یک تحلیل کیفی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 89-99]
-
هوش هیجانی
رابطه هوش هیجانی و اجتناب تجربی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
هوش هیجانی
اعتباریابی الگوی تدریس مبتنی بر هوش هیجانی در آموزش عالی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 217-228]
-
هوش هیجانی
بررسی و ارزیابی کیفیت زندگی کاری بر اثربخشی سازمانی از طریق آموزش نقش تعدیلی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 454-465]
ی
-
یادگیری خودراهبر
بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 289-298]
-
یادگیری سازمانی
رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 15-25]
-
یتیم خانه
شناسایی و اولویت بندی ویژگیهای فردی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی موثر بر وضعیت کودکان یتیم خانه های تحت پوشش بهزیستی تهران پس از 18 سالگی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 334-344]